Faktura fire ganger i året

Fra 2018 startet vi med fakturering av kommunale eiendomsavgifter fire ganger i året, mot tidligere to.

Forfallsdatoene å merke seg er nå 20. mars, 20. juni, 20. september og 20. desember.

På fakturaen med forfall 20. mars kommer avregningen som gjelder vann- og avløpsforbruket i foregående år. På alle fire terminene blir det beregnet et forskudd på vann og avløp.

Alle fakturaer sendes ut ca en måned før forfallsdato, da i størst mulig grad digitalt. Vi oppfordrer alle til å opprette efaktura eller avtalegiro.

• Ønsker du betalingsavtale, ta kontakt med Hege Brænd Nuland så tidlig som mulig.
  • Har du spørsmål til fakturaens innhold, ta kontakt med Solveig Nikolaisen.

Nord-Aurdal kommune bruker KapitalKontroll som innfordringssystem. Har du fått en purring, så kan du logge deg inn med bank-id og se saken din her.

Hege Brænd Nuland
Saksbehandler