Næringsdrivende i Nord-Aurdal; Har du et konkret prosjekt du ønsker å utvikle? Har du planer om utvidelse av virksomheten?

Nord-Aurdal kommune er nå i gang med sitt omstillingsarbeid. Innen 2026 skal det skapes 200 nye arbeidsplasser og næringslivet i kommunen er nøkkelen for å lykkes med dette! Gjennom omstillingsprogrammet har lokale virksomheter mulighet til å få tilskudd til forprosjekter.

Christian Hedløv Engh fra omstillingsprogrammet og Valdres Næringshage inviterer derfor til 'speed-dates' med bedrifter for å få innsikt i konkrete utviklingsplaner og spennende tiltak.

10. og 17. juni er det satt av tid til korte møter - du får 45 minutter til å diskutere ditt prosjekt og finne retning videre.

Møtene skjer fysisk, men koronasikkert, i Valdres Næringshage – meld deg på til Servicetorget@nord-aurdal.kommune.no innen 7. juni / Nord-Aurdal kommune sentralbord tlf.nr. 61 35 90 00.

Si fra ifra om ønsket dag og tidspunkt, vi skal gjøre vårt beste for å imøtekomme, men det er førstemann til mølla!

Før du møter opp til 'speed-daten', bør du ha en formening om:

• Hva du ønsker å gjøre
  • Hva som skal til for at du kan gjennomføre prosjekt
  • Hva prosjektet skal lede til

Vi gleder oss til å møte deg for å ta en prat om dine planer!

Les mer om omstillingsprogrammet her:Næringssatsing i Nord-Aurdal_Omstillingsprosjekt 2021 - 2026