Har du lyst til å drive servering/kafé fra kantina på Rådhuset i sommer?

Det er mye aktivitet i parken, langs strandpromenaden og på fjorden om sommeren. Kantina på rådhuset har en flott beliggenhet for servering ut mot Strandefjorden og i vår skal Nord-Aurdal kommune kjøpe nye utemøbler.

Nå ønsker vi å gi serveringsbedrifter i Nord-Aurdal mulighet til å benytte kantinelokalene for å bidra til å skape enda mer trivsel, liv og aktivitet.

Er du interessert?

Send en søknad med beskrivelse av serveringstilbudet du kan tilby innen 15. mai til siri.odegaard@nord-aurdal.kommune.no

Her er vilkårene:

• Kommunen krever ingen husleie
  • Kommunen krever ingen kompensasjon for strøm
  • Alt utstyr som hører til kantina kan benyttes.
  • Daglig renhold i kjøkken og kantine må besørges av dere
  • Det kan være aktuelt at flere bedrifter samarbeider om serveringstilbudet

Våre forventninger:

• Vi ser gjerne at serveringsstedet holder åpent fra kl. 11 slik at kommuneansatte kan kjøpe mat og benytte kantina som lunsjsted.
  • Tilbudet bør vare fra ca 10. juni til ca 20. august, med mulighet for forlengelse.

Øvrige vilkår og åpningstider kommer vi fram til i fellesskap.

Kommunedirektør Martin Sæbu og Omstillingsleder Siri Ødegaard tar gjerne en prat med deg hvis du vil vite mer. Ta kontakt på telefon 95208137 (Martin) eller 99518342 (Siri).

Kartbilde som viser delen av sentrum der rådhuset ligger. - Klikk for stort bilde Henning Wangsnes / Eskil Joplassen