Ekstremværet og forsikring - informasjon og oppfølging fra lokale forsikringsaktører

Forsikring er et sentralt tema for alle som er rammet av skader på eiendom og eiendeler som følge av ekstremværet ‘Hans’.

Våre lokale forsikringsaktører søker å imøtekomme innbyggere med viktig informasjon samt rask og god hjelp.

Gjensidige Valdres holder informasjonsmøte tirsdag 15.08 kl. 17.00 ved Fagernes hotel/Scandic Valdres (Jernbanevegen 26, 2900 Fagernes).

Valdres Sparebank /Eika Forsikring holder informasjonsmøte onsdag 16.08 kl. 17.00 ved Valdres Næringshage, møterom Gnist (Skrautvålsvegen 77, 2900 Fagernes).

Informasjonsmøtene er i utgangspunktet for kunder av henholdsvis Gjensidige Valdres og Valdres Sparebank/Eika Forsikring, men deler av informasjonen vil være generell og møtene er åpne for alle.

Forsikringskunder i Sparebank1/Fremtind er velkommen til å kontakte lokalt kundesenter på tlf. 915 03 202 eller melde skade på www.meldeskade.no.

Har du forsikring i et annet forsikringsselskap, råder vi deg til å ta direkte kontakt med aktuelle aktør for nærmere informasjon om hvordan du skal forholde deg.

Vi ønsker alle lykke til!